מוקד תמיכה

האגף למחשוב ומערכות מידע

מוקד תמיכה
האגף למחשוב ומערכות מידע

תמיכה - שאלות תדירות

לפני כל פנייה למוקד התמיכה מומלץ לחפש תשובה לבעיה במסמכי השאלות והתשובות התדירות. במקרים רבים תימצא שם תשובה מידית בלי צורך להמתין לפתרון בידי צוות התמיכה.
הכניסה למערכת התמיכה היא עם שם וסיסמא טכניוניים. לדוגמה :
username@technion.ac.il או username@campus.technion.ac.il

מי שאינו זוכר/יודע את סיסמתו - לחצו לשינוי סיסמה

אורחים, או מי שאינו מוכר במערכת – נא להתקשר לשלוחה 5600 או לחצו לקבלת מידע על יצירת קשר עם צוות התמיכה
  • בעת דיווח על בעיות דוא"ל צרפו לקריאתכם מספר טלפון לחזרה או היכנסו למערכת.
  • ניתן להתעדכן בסטטוס פנייתכם בכל עת על-ידי כניסה למערכת.